خانه / رول گونی پلاستیکی / آخرین قیمت خرید عمده گونی ساده در همدان 1403

آخرین قیمت خرید عمده گونی ساده در همدان 1403

کارخانجات تولید کیسه گونی در شهر های مختلف در ایران فعالیت می کنند.  جهت استعلام قیمت گونی ساده برای بسته بندی محصولات خود در یزد و اصفهان و همدان و شیراز می‌توانید به کارگاه های گونی دوزی مراجعه نمایید.

در این مقاله می خوانید؛

کیسه جامبو چیست و در چه مدل هایی تولید می گردد؟

گونی دست دوم آردی و شکری چه کاربردهایی دارد؟

جهت خرید عمده رول گونی نما صادراتی به ارمنستان و عراق به کجا مراجعه کنیم؟

قیمت خرید عمده گونی ساده در همدان و زنجان چه تفاوتی دارد ؟

.

جهت بسته بندی بسیاری از محصولات غذایی و کشاورزی و معدنی و شیمیایی در سراسر جهان از گونی های پلاستیکی استفاده میشود.  کارخانجات تولید کیسه گونی در شهر های مختلف در ایران فعالیت می کنند.  جهت استعلام قیمت گونی ساده برای بسته بندی محصولات خود در یزد و اصفهان و همدان و شیراز می‌توانید به کارگاه های گونی دوزی مراجعه نمایید.

.قیمت  گونی جامبو

کیسه جامبو چیست و در چه مدل هایی تولید می گردد؟

در سالیان اخیر تولید و فروش کیسه جامبو در کارخانجات مختلف پیدا کرده است . کیسه جامبو در واقع از جنس گونی های پلی پروپیلن میباشد که به صورت ضخیم تر بافته می شود و پس از برش در ابعاد بزرگ بسیار محکم دوخته میشود.  کیسه جامبو معمولاً برای حمل و نقل و جابجایی  مورد استفاده قرار می گیرد.  و معمولا از ۵۰۰ کیلوگرم تا ۲۵۰۰ کیلو امکان تولید دارد.

کیسه جامبو معمولاً ۴ یا ۸ بند در اطراف آن از بالا تا پایین دوخته می شود تا بتوان به راحتی از طریق لیفتراک جرثقیل جابجا کنیم.  برخی از صنایع که از گونی جامبو جهت حمل و نقل و جابجایی و انبار کردن محصولات خود استفاده می کنند عبارتند از:

قیمت  گونی جامبو

  1. صنایع معدنی
  2. صنایع ساختمانی
  3. صنایع شیمیایی
  4. صنایع نفتی
  5. صنایع پتروشیمی
  6. صنایع کشاورزی
  7. صنایع دامی
  8. صنایع غذایی
  9. صنایع بهداشتی
  10. صنایع آرایشی
  11. صنایع نظامی
  12. و صنایع مختلف دیگر

قیمت  گونی جامبو

کیسه جامبو معمولا به صورت سفارشی بوده و در ابعاد مورد نظر مشتری تولید می گردد . برخی از انواع مدل های جامبو به شرح زیر می باشد:

  • گونی جامبو چهاربند دو سر قیف
  • گونی جامبو قیر ۲بند
  • جامبو بگ ۸ بند سر قیف
  • جامبو بگ چهاربند کف بسته در باز
  • جامبوبگ چهاربند کف بسته در لیفه
  • جامبو بگ ۸ بند دو سر قیف
  • جامبو بگ قیر چهاربند ذوزنقه ای
  • و…

قیمت  گونی جامبو

فرایند تولید جامبو بگ بسیار سخت می باشد و فقط چند کارخانه در ایران در تبریز و اصفهان و تهران امکان بافت و دوخت کیسه جامبو دارند. تولید کیسه جامبو ریسک بالایی دارد زیرا وزن باری که تحمل می کند بسیار زیاد است.

گونی دست دوم آردی و شکری چه کاربردهایی دارد؟

بسته بندی نقش مهمی در تولید و فروش و بازاریابی یک محصول ایفا می کند . جهت بسته بندی محصولات مختلف از کارتون نایلون و کیسه گونی استفاده می شود.  برخی از محصولات صادراتی جهت بسته بندی از کیسه های گونی استفاده می کنند.  گونی انواع مختلفی دارد مانند پارچه ای و پلاستیکی و کنفی. در بسیاری از کارخانجات پس از تخلیه مواد اولیه کیسه های گونی به عنوان ضایعات به فروش میرسد. کیسه برخی از محصولات نیز به عنوان دست دوم قابلیت مصرف دارد. قیمت گونی ساده دست دوم بسیار ارزان می باشد.

فروش گونی دست دوم

خرید و فروش کیسه های دست دوم در بسیاری از شهرها رایج است . برخی از انواع کیسه های دست دوم که قابلیت مصرف مجدد دارد  عبارتند از:

  • گونی خوراک دام
  • گونی آردی
  • گونی شکری
  • گونی دانه مرغ
  • گونی کود شیمیایی
  • و…

فروش گونی دست دوم

گونی های دست دوم مشتریان خاص خود را دارد. برخی از مشتریان و خریداران اصلی گونی های دست دوم به شرح زیر می باشد:

کشاورزان :که جهت جابجایی و حمل و نقل محصولات باغی و زراعی از زمین کشاورزی تا انبار جهت بسته بندی نهایی از کیسه های آردی یا شکری دست دوم استفاده می کنند.

پیمانکاران ساختمانی: که از کیسه گونی آردی دست دوم استفاده می‌کنند تا به راحتی و با کمترین هزینه نخاله های ساختمانی را از محل پروژه خارج نمایند.

قطعه سازان و تراشکاران: برای حمل و نقل و جابجایی قطعات در بخش‌های مختلف کارخانه برای آبکاری یا پرداخت کاری با کمترین هزینه از گونی شکری دست دوم استفاده می کنند.

معدن کاران: امروزه بسیاری از معادن جهت جابجایی خاک معدن از کیسه جامبو استفاده می‌کنند تا به راحتی به کارخانجات فرآوری انتقال دهند.

فروش گونی دست دوم

خرید عمده رول گونی نما صادراتی به ارمنستان و عراق

رول گونی پلاستیکی در ابعاد مختلف در کارخانجات گل بافی در تهران و تبریز و شیراز و اصفهان و همدان و سنندج و دیگر شهرها تولید می گردد.  در سالیان اخیر کارخانجات گونی بافی امکانات جدید و ماشین آلات مدرن و اتوماتیک اروپایی و اتریشی هندی و کره ای در شهرهای مختلف ایران به بهره برداری رسیدند . بسیاری از کشورهای همسایه جهت خرید رول گونی مورد نیاز خود جهت گونی دوزی یا استفاده جهت نمای ساختمان به ایران مراجعه می‌کنند. جهت صادرات روی گونی مورد نیاز خود می توانیم به کارخانجات گونی بافی در شهر های مختلف مراجعه نمایید.

قیمت  گونی رولی

گونی پلاستیکی معمولاً به دو صورت تولید می گردند که عبارتند از:

  • رول گونی گردباف
  • رول گونی تخت

قیمت  گونی رولی

رول گونی گردباف معمولاً از عرض ۳۰ سانت تا ۱۵۰ سانت قابل تولید می باشد و جهت گونی دوزی معمولاً مورد استفاده قرار می گیرد.  رول گونی تخت که به عنوان گونی نمای ساختمان نیز معروف است. در انواع مختلف و در عرض های دو متری و سه متری و چهار متری قابل تولید می باشد .برخی از کارخانجات که رول گونی تخت تولید می کنند عبارتند از:

  1. کارخانه کیسه بافی اصفهان
  2. کارخانه گونی بافی سیرجان
  3. کارخانه گونی بافی پینک در رشت
  4. کارخانه گونی بافی ترمه بافت در تبریز
  5. و..

قیمت  گونی رولی

جهت استعلام قیمت و خرید عمده و صادرات انواع رول گونی مورد نیاز خود می توانید به راحتی با مشاورین فروش این مجموعه در تمامی ایام هفته تماس گرفته و ثبت سفارش نمایید.

 

تفاوت قیمت خرید عمده گونی ساده در همدان و زنجان

بسیاری از تولید کنندگان جهت بسته بندی محصولات خود از بسته بندی کاغذی یا نایلونی و کیسه گونی استفاده می کنند. نوع بسته بندی بستگی به نوع فروش محصول دارد. صنعت بسته بندی امروزه یکی از بزرگترین صنایع تاثیرگذارترین صنعت در فروش سایر محصولات می باشد.  استفاده از گونی ساده می توانند هزینه های انبارداری و فروش و حمل و نقل یک محصول با کاهش دهد. البته چاپ تصویر و کیفیت بالا و بسته بندی تاثیر بسیار زیادی در فروش محصول ایفا می کنند .اما برخی از محصولات در بازار فقط با بسته بندی ساده به فروش میرسند.

فروش گونی شیشه ای

برخی از محصولات مانند گندم یا سیب زمینی پیاز در تمامی شهرهای ایران با بسته بندی گونی ساده به راحتی به فروش میرسد . قیمت گونی ساده برای بسته بندی بسیار ارزان تر می باشد و این نوع محصولات جهت فروش به دنبال استفاده از بسته بندی های گران قیمت نمی باشند. زیرا ارزش خود کالا زیاد نیست. استفاده از بسته بندی های گرانقیمت معمولاً به ارزش ریالی خود محصول و کالا ارتباط مستقیم دارد .

قیمت  گونی ساده

جهت خرید انواع گونی ساده مورد نیاز خود جهت محصولات مانند خوراک دام یا سیب زمینی و پیاز یا گندم و جو می توانید در همدان و خرم آباد و اهواز به کارگاه های گونی دوزی یا کارخانه گونی بافی در حجم زیاد مراجعه و خریداری نمایید.  ضمنا می توانید جهت خرید عمده انواع گونی ساده مورد نیاز خود در ابعاد مختلف و مشاوره فروش این مجموعه تماس گرفته و در سریعترین زمان با ارزان ترین قیمت در شهر محل خود تحویل بگیرید. قیمت انواع گونی ساده و چاپی با توجه به ابعاد و ضخامت آن و جنس آن مثال های قابل محاسبه می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس دیواندری
راه های ارتباطی:
شماره تماس و واتساپ: 09036501463
شماره تلفن ثابت:02136809378
شماره فکس:02136809122
کانال تلگرام: avidbags@
اینستاگرام: avidbags@
آدرس سایت: www.avidbag.com
پست الکترونیکی: avidbag@gmail.com
ادرس کارخانه : تهران . شهرک صنعتی قرچک

حتما ببینید

گونی جامبو دست دوم

ارزانترین قیمت خرید گونی جامبو دست دوم در شیراز

جهت خرید گونی جامبو دست دوم با قیمت ارزان می توانید در شیراز و کرمان …

Message Us on WhatsApp