خانه / کیسه جامبو / 3 نکته مهم هنگام خرید از کارخانه کیسه جامبو در اراک

3 نکته مهم هنگام خرید از کارخانه کیسه جامبو در اراک

استفاده از کیسه جامبو برای صادرات گوگرد و زغال سنگ و انواع محصولات معدنی رواج دارد . هنگام خرید عمده از کارخانه کیسه جامبو در اراک و تبریز و تهران و.. به کیفیت بافت و نوع بندها و نوع دوخت دقت کنید.
خرید کیسه  جامبو
در این مقاله می خوانید؛
  • جهت خرید جامبو دست دوم برای ذغال سنگ با قیمت ارزان در کرمان چه کار کنیم؟
  • اشتباهات رایج هنگام خرید از کارخانه کیسه جامبو کدام است؟
  • مرکز پخش عمده گونی کاه در کرمانشاه کجاست؟
  • قیمت خرید و فروش ضایعات گونی در همدان و خرم آباد چقدر است؟
  • .
هنگام خرید عمده از کارخانه کیسه جامبو در اراک و تبریز و تهران و.. به کیفیت بافت و نوع بندها و نوع دوخت دقت کنید. استفاده از کیسه جامبو برای صادرات گوگرد و زغال سنگ و انواع محصولات معدنی رواج دارد .
خرید کیسه  جامبو

خرید جامبو دست دوم برای ذغال سنگ با قیمت ارزان در کرمان

خرید عمده  کیسه های جامبو بگ جهت جابجایی و حمل و نقل محصولات معدنی گوگرد, زغال سنگ و  محصولات شیمیایی بسیار کاربرد دارد. جامبو بگ کیسه های بزرگ هستند که به واسطه  بند های اطراف خود امکان جابجایی راحت این نوع کیسه ها را به وسیله لیفتراک و جرثقیل های بزرگ صورت می گیرد.   با توجه به اینکه کیسه های جامبو پس از تخلیه محصول داخل آن به دلیل مقاومت بالای آن، امکان  استفاده  مجدد و به دفعات   را داراست.  لذا کارخانجات  و معادن برای حمل و نقل  گوگرد و زغال سنگ و محصولات معدنی کیسه های جامبو دست دوم که قیمت بسیار مناسبی دارد و مقرون به صرفه می باشد را استفاده می کنند.
خرید کیسه  جامبو

هنگام خرید عمده کیسه جامبو دست دوم  این نکات توجه کنید:

  • کیسه های دست دوم تمیز باشد.
  • میزان پوسیدگی کیسه های جامبو در مقابل نور آفتاب
  •  میزان دفعات به کار رفته شده در آن معلوم باشد.
  • تعداد بندهای کیسه جامبو که تاثیر زیادی برای تسهیل در حمل و نقل  دارد.
  •  ابعاد کیسه های جامبو دست دوم تاثیر زیادی در میزان قرار گرفتن محصول و نوع آن داراست.
  •  توجه به موادی که درون کیسه جامبو بوده و تخلیه شده بسیار حائز اهمیت است .چراکه ممکن است موجب آسیب در محصول بعدی و یا عمر کیسه که به واسطه محصول قبلی پایین آمده باشد.

خرید کیسه  جامبو

حتی به واسطه دانستن نوع محصولات استفاده شده تعیین قرار گرفتن محصول دوم برای دفعات بعدی معلوم میشود. جهت استعلام قیمت خرید کیسه های جامبو دست دوم برای  زغال سنگ و محصولات معدنی و خرید  با قیمت ارزان در کرمان  و کیفیت خوب  می توانید با مشاورین فروش مجموعه ما تماس بگیرید. استفاده از کیسه جامبوبگ دست دوم در صنایع و  معادن کاربرد بیشتری دارد. چرا که سنگ و  گوگرد, زغال سنگ و موارد مشابه با استفاده از کیسه های جامبو بگ دست دوم بر روی تریلی ها تا کارخانجات فرآوری معدنی جابجا میشود.

خرید کیسه  جامبو

اشتباهات رایج هنگام خرید از کارخانه کیسه جامبو

انتخاب نوع کیسه های جامبو بگ برای کسب و کار مسئله بسیار مهم است. چرا که اشتباه در انتخاب آن می تواند عواقب جدی و آسیب زننده داشته باشد. ایمنی و کیفیت کالای شما را به خطر می‌اندازد و همچنین ایمنی کارگرانی که محصولات را حمل و نقل می کنند که با خطر  روبرو میکند. لذا انتخاب نوع کیسه های جامبو تاثیر بسزایی در سلامت محصول شما و حمل و نقل ایمن آن را دارد.
  • از جمله رایج ترین اشتباهات که خریداران کیسه جامبوبگ در اراک و تبریز و تهران و..  انجام میدهند در مورد سایزبندی نامتناسب برای بسته بندی های جامبو بگ می باشند. باید توجه داشت که اندازه کیسه های جامبو بزرگ بستگی به تراکم محصول و همچنین دسترسی به وزن محصول در نظر گرفته شده برای پر کردن در کیسه ها را دارد.
خرید کیسه  جامبو

برای جلوگیری از اشتباه سایز بندی می توانید با یک تولیدکننده بزرگ جامبوبگ کار کنید که شما را در انتخاب اندازه و شکل مناسب کیسه های جامبو برای محصولات خود راهنمایی دهد. همچنین کارشناسان مجموعه ما یعنی مجموعه تولیدی بازرگانی آوید در رابطه با چگونگی تعیین وزن محصول و اندازه مورد نیاز مشاوره و اطلاعات در مورد اندازه و چگالی حجم محصول شما را می دهند.

خرید کیسه  جامبو

  • توجه به تناسب  وزن بار و ابعاد جامبو در خرید یک نوع کیسه جامبوبگ اشتباه رایج دیگری است. چرا که باید تعادل مناسبی بین وزن بار و همچنین میزان ابعاد مناسب مورد نیاز کیسه های جامبو بگ و نوع محصول این کیسه‌ها دارد قائل باشیم. در انتخاب کیسه جامبوبگ داخلی یا صادراتی نیز باید توجه کرد. در صورتی که مشتری قصد مصرف بیش از دو بار کیسه جامبو   را دارند باید از جامبو صادراتی استفاده کند که   از مواد نو درجه یک تولید شده و دستورالعمل های ایمنی اولیه در آن رعایت شده است.
  •  نکته مهم دیگر هنگام سفارش جامبو بگ در اراک و تبریز و تهران و..  به یاد داشته باشید آن است که جنس بند ها و تسمه های مورد استفاده از مواد  پلی پروپیلن  نو تولید شده باشد.  برخی از تولید کنندگان تسمه از مواد بازیافتی در تولید تسمه ها استفاده می کنند.
خرید کیسه  جامبو

مرکز پخش عمده گونی کاه در کرمانشاه

همانطور که میدانید کشاورزان در زمان برداشت محصول گندم و جو، ساقه های بلند گندم و علوفه خورد شده را که به صورت کاه قرار می گیرد،برای مصارف دامداری ها و گوسفند داری ها ارسال می کنند. لذا برای جابجایی کاه و علوفه خود به گونی های بزرگ مقرون به صرفه در شهرهای خود  نیاز دارند.

خرید کیسه  کاه

همچنین با افزایش قیمت خرید تضمینی محصول گندم و جو در ایران موجب استقبال زیاد کشاورزان به کشت این محصول در سال ۱۴۰۱ شده و لذا بسیاری از شهرها اقدام به کشت گندم و جو کردند. در کنار جابجایی این دو محصول ساقه های گندم به عنوان کاه برای خوراک دام و علوفه در حجم زیادی آماده می کنند. از طرفی کارخانجات تولیدی کیسه بافی با توجه به فروش صادرات و بالا نبردن میزان حجم تولید موجب شدند میزان عرضه و تقاضا در بازار از نظر کمبود کیسه های کاه شده و همچنین بالا رفتن تقاضا موجب افزایش قیمت این گونی شود.
خرید کیسه  کاه
برای خرید انواع گونی های کاه در تیراژ و ابعاد بالا در شهر کرمانشاه  و سنندج و اردبیل و ایلام و دیگر شهرها از جمله تبریز و شیراز و همدان می توانید به خود کارخانجات تولید گونی مراجعه کرده استعلام قیمت نمایید و یا از طریق مجموعه ما با قیمت درب کارخانه و بسیار مقرون به صرفه و بدون هدر دادن زمان ثبت سفارش نمایید.
خرید کیسه  کاه

قیمت خرید و فروش ضایعات گونی در همدان و خرم آباد

کیسه های گونی و جامبو دست دوم پس از استفاده به دفعات زیاد در صورتی که دیگر قابلیت حمل محصول را نداشته باشد یا به دلیل پاره شدن و یا عدم قابلیت استفاده از کیسه به عنوان کیسه های ضایعاتی مورد استفاده و خرید و فروش با قیمت ارزان می‌شوند. کیسه های جامبو پوسیده و مستهلک و همچنین کیسه هایی که در اثر پاره شدن دیگر قابلیت استفاده نداشته باشند به عنوان ضایعات برای چرخه بازیافت  مورد خرید و فروش قرار می گیرند . گونی ضایعاتی پس از بازیافت بصورت گرانول بازیافتی در تولید گلدان و سبد های میوه در سطح وسیع کاربرد دارد.
خرید کیسه  ضایعاتی
برخی از خریداران گونی های ضایعاتی اقدام به بازیافت گونی های پلاستیکی که از جنس پلی پروپیلن بوده کرده و این ضایعات را بازیافت می نمایند. همچنین کیسه های گونی ضایعاتی در برخی از کارخانجات مانند تولید ایزوگام مورد خریداری قرار گرفته و دوباره به چرخه مواد اولیه آمده و با افزودن مواد دیگر جهت تولید ایزوگام استفاده می شود. قیمت فروش ضایعات گونی در شهرهای همدان و خرم آباد خیلی متفاوت نیست اما با توجه به اینکه کارخانجات دوباره آنها برای بازیافت و یا ایزوگام یا مواد مشابه استفاده میکنند ، قیمت این نوع گونی های بازیافتی بیشتر میشود.
خرید کیسه  ضایعاتی
برای استعلام قیمت خرید و فروش ضایعات گونی در همدان و خرم آباد و ایلام و  همچنین دیگرشهرها  می توانید با مشاورین مجموعه آوید از طریق تماس با شماره تلفن و یا از طریق وبسایت ارتباط گرفته با مشاورین مجموعه استعلام قیمت و ثبت سفارش با قیمت بسیار مناسب را نمایید.
خرید کیسه  ضایعاتی
.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس دیواندری
راه های ارتباطی:
شماره تماس و واتساپ: 09036501463
شماره تلفن ثابت:02136809378
شماره فکس:02136809122
کانال تلگرام: avidbags@
اینستاگرام: avidbags@
آدرس سایت: www.avidbag.com
پست الکترونیکی: avidbag@gmail.com
ادرس کارخانه : تهران . شهرک صنعتی قرچک

حتما ببینید

گونی جامبو دست دوم

ارزانترین قیمت خرید گونی جامبو دست دوم در شیراز

جهت خرید گونی جامبو دست دوم با قیمت ارزان می توانید در شیراز و کرمان …

Message Us on WhatsApp