خانه / رول گونی پلاستیکی / ۳اشتباه رایج در استعلام قیمت جامبو بگ

۳اشتباه رایج در استعلام قیمت جامبو بگ

کیسه جامبو جهت بسته بندی کالاهای صادراتی و بارگیری محصولات معدنی کاربرد دارد.  قیمت گونی جامبو بگ دست دوم در کرمان و اصفهان و مشهد و سنندج متفاوت باشد. جامبو بگ یا کیسه جامبو از جنس پلی پروپیلن برای حمل و جابجایی بارهای سنگین و حجیم در وزن‌های ۵۰۰ کیلوگرم تا ۲۵۰۰ کیلوگرم مورد استفاده قرار می گیرد.

در این مقاله می خوانید ؛

  • تولید انواع کیسه جامبو قیر در کارخانجات تبریز
  • تولید کیسه گونی لمینت چگونه می‌باشد؟
  • قیمت گونی جامبو بگ دست دوم در کرمان و یزد چقدر است؟
  • اشتباهات رایج در هنگام استعلام قیمت گونی جامبو بگ چیست؟
  • جهت صادرات انواع رول گونی پلاستیکی در افغانستان و پاکستان چه کار کنیم؟

.قیمت گونی جامبو

قیمت گونی جامبو بگ دست دوم در کرمان و اصفهان و مشهد و سنندج متفاوت باشد. کیسه جامبو جهت بسته بندی کالاهای صادراتی و بارگیری محصولات معدنی کاربرد دارد.

تولید انواع کیسه جامبو قیر در کارخانجات تبریز

 بزرگترین کارخانجات تولیدی کیسه جامبو در شهر تبریز می باشد که انواع کیسه های گونی ر با کیفیت عالی تولید می کند. از جمله معروف ترین کارخانه تولید کیسه جامبو قیر در تبریز است. کمتر کارخانه‌ای توانایی تولید کیسه قیر جامبوبگ را به دلیل سخت بودن آن تولید میکند.  مهمترین ویژگی جامبو بگ قیر یا بیتوبگ نوع نایلون درون آن می باشد. معمولا بصورت دولایه داخل جامبو قرار می گیرد  و توانایی تحمل حرارات بالای قیر مذاب را دارد.

قیمت گونی جامبو

کارخانه تولید کیسه  جامبو قیر تبریز هفتگی ظرفیت ۵۰۰۰ کیسه جامبو را تولید میکند. جهت صادرات قیر به کشورهای مختلف از تولیدی کارخانجات معروف از جمله کارخانه ی تولید جامبو گلسان و آذر فدک  در شهرک صنعتی اطراف تبریز استعلام بگیرید. می توانید از طریق حضور در این کارخانه از طریق تماس تلفنی با مشاورین فروش گروه تولیدی بازرگانی مجموعه آوید استعلام قیمت گونی جامبو بگ و ثبت  سفارش کنید.

قیمت گونی جامبو

فرایند تولید کیسه گونی لمینت

لمینت چیست ؟
لایه محافظ پوششی که از جنس پارچه و برای تولید جامبوبگ و انواع گونی های دیگر به عنوان لایه حفاظتی استفاده می شود را لمینت می گویند. کیسه گونی پلاستیکی که از دو لایه تشکیل شده لایه خارجی جنس پلی اتیلن و لایه داخلی بافت گونی میباشد. ظاهر بهتر و تنوع رنگی و کیفیت بالا از جمله مزیت‌های گونی لمینت دار به نسبت گونی های ساده و همچنین مقاومت در برابر آب و رطوبت می باشد. ضخامت گونی های لمینت بین ۱۸ تا ۲۰ میکرون می باشد.

قیمت  رول گونی

فرایند چاپ و دوخت گونی لمینت

  1. مرحله اول مرحله ریسندگی می باشد. مواد اولیه محصول با افزودنی و رنگدانه های مورد نظر ترکیب شده و به صورت الیاف بر روی قرقره ها تابیده می‌شوند.
  2. مرحله دوم مرحله بافندگی است.هزاران قرقره همزمان با سرعت زیاد که درون شاتل های گونی بافی هستند را متناسب با ابعاد و رنگهای مشخص تولید می کنند.
  3. مرحله سوم مرحله لمیناسیون می باشد. بعد از بافته شدن رول گونی مرحله لمینت کردن انجام می شود یک لایه پلی اتیلن بر روی گونی به صورت لمینت چسبیده می‌شود.
  4. مرحله چهارم مرحله چاپ می باشد که متناسب با تقاضای مشتری مشخصات محصول بر روی گونی با توجه به سفارش از روش های متنوع چاپ می شود.قیمت  رول گونی
  5. پنجمین مرحله مرحله برش می باشد که در این قسمت بعد از چاپ سفارش شد، رول گونی به صورت زیگزاگ و به صورت سرد یا گرم برش زده می شوند..
  6. مرحله ششم مرحله دوخت است که بعد از برش با توجه به ابعاد مورد نظر انتهای هر کیسه با نخ مخصوص با توجه به نوع گونی یک لایه یا چند لایه دوخته  میشود.
  7. مرحله هفتم مرحله بسته بندی است که گونی های تولید شده در بسته های ۳۰۰ تا ۵۰۰ تایی بسته بندی نهایی می شود.

قیمت گونی جامبو دست دوم در کرمان و یزد

قیمت کیسه جامبو بگ با توجه به شرایط بازار و نرخ دلار تعیین می شود .چرا که مواد اولیه پارچه این نوع گونی که از جنس پلی پروپیلن نوسان روزانه قیمت دارد. همچنین با توجه به اینکه چه محصولی قرار است در داخل این نوع کیسه گذاشته شود، جنس پارچه تغییر کرده متفاوت خواهد بود. با توجه به مقاومت بالای این نوع کیسه قابلیت استفاده چندین بار مصرف را دارد. لذا شما می توانید از کیسه جامبو دست دوم با قیمت مناسب استفاده کنید.

قیمت گونی جامبو

برای استعلام قیمت گونی جامبو بگ دست دوم در شهرهای کرمان و یزد می‌توانید به کارخانجات و مراکز فروش دست دوم مراجعه کرده و استعلام قیمت کنید. مجموعه تولیدی بازرگانی آوید با پیشنهادات مناسب و قیمت مقرون به صرفه خرید و فروش کیسه های دست دوم را انجام می دهد. شما میتوانید برای استعلام قیمت روزانه  گونی جامبو بگ  دست دوم  از طریق وب سایت ما و یا از طریق تماس با مشاورین و کارشناسان ما اطلاعات حاصل نموده و ثبت سفارش کنید.

قیمت گونی جامبو

قیمت گونی جامبو  دست دوم

 قیمت گونی جامبو بگ دست دوم با توجه به اندازه ابعاد و وزن گونی خام و همچنین مقاومت و کیفیت الیاف استفاده شده متفاوت است.  ضمنا میزان قرار گرفتن  کیسه جامبو در برابر آفتاب و در برابر تحمل وزن محصول که در آن گذاشته می‌شود متفاوت می‌باشد. برای خرید کیسه جامبوبگ دست دوم قیمت آن با توجه به کیفیت مختلف و ابعاد مورد نظر در بازار از سقف قیمت حداقل 40 هزار تومان تا 150 هزار تومان تخمین زده می شود.

قیمت گونی جامبو

اشتباهات رایج در هنگام استعلام قیمت گونی جامبو بگ

از اشتباهات رایج در هنگام استعلام قیمت گونی جامبو بگ که نیاز است به آن توجه نموده این موارد می باشد:

  • اول اینکه استعلام قیمت از محصول گونی جامبو تولید شده از کارخانجات گونی بافی صورت بگیرد نه گونی تولید شده کارگاه های کوچک.  چرا که تولیدی کارخانجات از کیفیت بالا و جنس مرغوب استفاده می کنند و از جنس بازیافتی و ضایعاتی استفاده نمی کنند. لذا در زمان استعلام قیمت باید به کیفیت و جنس مکان تولید آن توجه کنید.
  • مسئله بعدی توجه به ابعاد دقیق و مشخصات فنی متناسب با محصول مورد نیاز خود داشته باشید . بر اساس این اطلاعات کیسه جامبو مورد نیازتان مشخص شود.
  • از جمله مشکلات جدی عدم اطلاع مشتری از تعداد دفعات استفاده و جابجا کردن کیسه های جامبو و میزان ماندگاری زیر نور آفتاب است. که بر مقاومت کیسه و عدم پوسیدگی آن تاثیر جدی دارد.

قیمت گونی جامبو

مشاوران و کارشناسان مجموعه تولیدی بازرگانی آوید آماده ارائه خدمات در تمام ساعات و ایام هفته برای استعلام قیمت گونی جامبو بگ و خرید امن و مطمئن در رابطه با مشاوره گونه مورد نیاز و ثبت و تحویل سفارش با قیمت مناسب و مقرون به صرفه می باشد. شما می توانید از طریق وبسایت آیا از طریق تماس مشاوره رایگان گرفته و خریدی امن را تجربه کنید.

صادرات انواع رول گونی پلاستیکی در افغانستان و پاکستان

 گونی های پلاستیکی در صنایع متنوع و مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد .کارخانجات مهمی عهده‌دار تولید رول های گونی پلاستیکی در شهرهای تهران و تبریز و رشت و اصفهان  و کرج و غیره هستند. رول های گونی به صورت تخت و یا گردباف تولید می شود. به دلیل تجهیزات مدرن اروپایی و هندی و اتریشی بسیاری از کارخانه گونی پلاستیکی شیراز و اصفهان و تبریز و..  توان تولید بالا با کیفیت بسیار خوب در خطوط تولیدی پیدا کردند . به همین دلیل یعنی کیفیت بالا و کیفیت تولید ماشین آلات و خطوط تولید اتریشی باعث شده است تا کشورهای همسایه مانند افغانستان و پاکستان از سفارش رول های گونی استقبال کنند.

قیمت  رول گونی

همچنین بسیاری از افراد برای صادرات به کشورها از جمله کشور افغانستان و پاکستان و ثبت سفارش استقبال فراوانی می کنند. چراکه قیمت تمام شده کیسه گونی صادراتی از ایران توسط شرکت های بازرگانی و کارخانجات و نمایندگی های آن ها از قیمت فروش گونی که در داخل کشور به فروش میرسد ارزانتر است.  که به دلیل میزان ارزش افزوده که در هنگام فروش گونی صادراتی ارزش افزوده لغو میشود. همچنین در سالهای گذشته به دلیل افزایش قیمت جهانی پلی پروپیلن قیمت صادراتی این محصول کاهش پیدا کرده است.

قیمت  رول گونی

برای سفارش و صادرات به کشورهای افغانستان و پاکستان می توانید با مراجعه به کارخانه گونی پلاستیکی شیراز و تبریز و تهران و .. به صورت گردباف یا تخت مراجعه کنید. همچنین می توانید با مراجعه به وب سایت و یا تماس با مشاورین مجموعه تولیدی بازرگانی آوی جهت صادرات محصولات خود به کشورهای دیگر از جمله افغانستان و پاکستان با کارشناسان ما مشورت گرفته با قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ثبت سفارش نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس دیواندری
راه های ارتباطی:
شماره تماس و واتساپ: 09036501463
شماره تلفن ثابت:02136809378
شماره فکس:02136809122
کانال تلگرام: avidbags@
اینستاگرام: avidbags@
آدرس سایت: www.avidbag.com
پست الکترونیکی: avidbag@gmail.com
ادرس کارخانه : تهران . شهرک صنعتی قرچک

حتما ببینید

کیسه جامبو قیر

قیمت فروش عمده گونی جامبو قیر صادراتی سال99 تا 1403 در سنندج

استفاده از کیسه گونی پلاستیکی و کیسه جامبو جهت حمل و نقل و بسیاری از …

Message Us on WhatsApp