خانه / رول گونی پلاستیکی / قیمت فروش گونی ضایعاتی در بندر عباس

قیمت فروش گونی ضایعاتی در بندر عباس

قیمت گونی ضایعاتی در بندرعباس و کرمان و اهواز با توجه به کیفیت و نوع باری که در آن بوده متفاوت می باشد. ضایعات گونی پلاستیکی جهت ذوب و استفاده مجدد به عنوان مواد اولیه بازیافتی مورد توجه می باشد.

فروش گونی ضایعاتی

در این مقاله می خوانید؛

  • جهت خرید عمده دست دوم برای معدن در سبزوار و مشهد به کجا مراجعه کنیم؟
  •  قیمت فروش گونی ضایعاتی در بندرعباس و شیراز چقدر است؟
  •  رول گونی پلاستیکی در چه ابعاد و انواع تولید می گردند؟
  •  جهت چاپ تصویر بر روی گونی شیشه‌ای و صادرات به عراق و پاکستان چه کار کنیم؟

کیسه های گونی پلاستیکی پس از مصرف و تخلیه به عنوان ضایعات و یا دست دوم به فروش میرسد . ضایعات گونی پلاستیکی جهت ذوب و استفاده مجدد به عنوان مواد اولیه بازیافتی مورد توجه می باشد. قیمت گونی ضایعاتی در بندرعباس و کرمان و اهواز با توجه به کیفیت و نوع باری که در آن بوده متفاوت می باشد.

فروش جامبو دست دوم

خرید عمده گونی جامبو دست دوم برای معدن در سبزوار و مشهد

در سالیان اخیر استفاده از انواع کیسه جامبو جهت بسته بندی و حمل و نقل به صورت محصولات به صورت عمده در حجم بالا و صادرات و یا جابجایی بین معدن تا کارخانجات فرآوری رواج پیدا کرده است. کیسه جامبو در ابعاد مختلف انواع مختلف با توجه به نیاز مشتری تولید می گردد. اما با توجه به افزایش قیمت جهانی مواد اولیه کیسه گونی و پلی پروپیلن بسیاری از معادن جهت کاهش هزینه‌های تولید و صرفه جویی در هزینه های بسته بندی با توجه به نیاز خود از کیسه های جامبو   دست دوم استفاده می‌کنند.

فروش جامبو دست دوم

 

 برخی از کیسه های جامبو با توجه به کیفیت تولید اولیه تا چندین بار قابلیت استفاده و حمل و نقل دارند. بسیاری از معادن جهت جابجایی بار از معدن تا کارخانجات فراوری معمولاً از کیسه جامبو دست دوم با جنس و ضخامت خوب استفاده می کنند.  جهت خرید عمده و دست دوم برای معادن در استان خراسان در شهرهای سبزوار و مشهد و بیرجند و دیگر شهرها می توانید به کارخانجاتی که مواد اولیه خود را  از کیسه جامبو تخلیه کرده‌اند مراجعه کنید .  یا با خیال راحت از فروشندگان عمده کیسه جامبو دست دوم مانند گروه تولیدی و بازرگانی آوید و یا سایر همکاران در تهران مراجعه نموده و یا با یک تماس ساده کیسه جامبو مورد نیاز خود را تامین نمایید.

فروش جامبو دست دوم

 

مشاورین فروش این مجموعه در تمامی ساعات شبانه روز امکان پاسخگویی و تامین سفارشات مورد نیاز شما را در سریع ترین زمان دارند. کیسه جامبو دست دوم معمولاً مربوط به محصولات پتروشیمی باشد که به عنوان مواد اولیه در کارخانجات مصرف می شود و در ابعاد و جنس مناسب می‌توانید نیاز خود را مرتفع کنید. البته گونی جامبو پاره شده و پوسیده بعنوان ضایعات بفروش می رسد. قیمت گونی ضایعاتی با گونی دست دوم سالم متفاوت است.

فروش گونی ضایعاتی

قیمت گونی ضایعاتی در بندرعباس و شیراز

با توجه به استفاده روز افزون از انواع کیسه های جامبو برای بارگیری و جابجایی به صورت محصولات معدنی و پتروشیمی صادرات انواع کالا در کشور های مختلف مصرف کیسه های جامبو بسیار زیاد شده است. کیسه جامبو پس از تخلیه مواد اولیه به عنوان ضایعات به فروش میرسد. جامبوبگ پس از تخلیه سالم می باشد و قابلیت استفاده مجدد دارد.

 اما برخی اوقات به دلیل نوع ماده ای که در این که جامعه وجود داشته امکان استفاده مجدد از آن وجود ندارد مانند گوگرد . و یا هنگام تخلیه کیسه جنب پاره میشود و یا در زیر نور آفتاب پوست می شود. در بسیاری از بنادر در کشورهای مختلف و یا شهرهای مانند بندرعباس و بوشهر و چابهار و بندر انزلی و دیگر شهرهای ایران مانند اصفهان و شیراز و تهران کیسه جامبو ضایعاتی به فروش می‌رسد .

فروش گونی ضایعاتی

ضایعات کیسه جامبو معمولاً جهت ذوب و استفاده مجدد از مواد پلی پروپیلن در بسیاری از محصولات بازیافتی خرید و فروش می شود. ضایعات کیسه گونی پلاستیکی یا کیسه جامبو متقاضیان بسیاری دارد. ساخت بسیاری از محصولات پلاستیکی با استفاده از مواد اولیه بازیافتی پلی پروپیلن انجام می‌شود مانند کفش و دمپایی و گلدان و یا سبد میوه و غیره .

قیمت فروش گونی ضایعاتی در بندرعباس و تهران و شیراز و دیگر شهرها با توجه به عوامل مختلف مشخص می شوند .برخی از عواملی که در تعیین قیمت گونی ضایعاتی  قابل توجه می باشد عبارتند از:

فروش گونی ضایعاتی

  • میزان پوسیدگی کیسه گونی زیر نور آفتاب
  • حجم گونی ضایعاتی و پرس بودن آن
  • نوع باری که درون کیسه گونی و یا جامبوبگ قرار داشته داشته
  • نایلون داخل کیسه گونی و کیسه جامبو
  • و غیره

 

رول گونی پلاستیکی در چه ابعاد و انواع تولید می گردند؟

تولید کیسه گونی در سالیان اخیر در شهرهای ایران رواج پیدا کرده است.  معمولاً از کشورهای اتریش کره و هند و چین در ایران بهره برداری رسیدند. کیفیت خط تولید رول گونی اتریشی بسیار بالاست و قیمت بالاتری دارد. کارخانجات گونی بافی در شهرهای تبریز و اصفهان و شیراز و یزد و همدان  و رشت و مشهد  و تهران و دیگر  شهر ها فعالیت می کنند. رول  گونی معمولاً در دو مدل اصلی تولید می گردد که عبارتند از:

  1.  رول گونی گردباف
  2.  رول گونی تخت

فروش گونی رولی

رول گونی معمولاً جهت تولید انواع کیسه گونی در ابعاد مختلف تولید می شود و از عرض ۳۰ سانت تا ۱۵۰ سانت در کارخانجات مختلف تولید میگردد.  رول گونی گردباف با توجه به نوع خط تولید  گونی بافی در ضخامت مختلف تولید می گردد .رنگ بندی تولید گونی با معمولاً بسیار متنوع بوده و عبارتند از:

  • سفید
  •  زرد
  •  قرمز
  •  سبز
  • آبی
  • نارنجی
  •  مشکی
  •  صورتی
  •  رنگارنگ
  •  و…

فروش گونی رولی

هنگام بافت رول گونی امکان رنگ بندی به صورت چند خط درون رول وجود دارد. ضمنا در سالیان اخیر تولید گونی های شفاف و شیشه ای در برخی از کارخانجات امکان پذیر شده و با کیفیت خوبی تولید می شود.

فروش گونی رولی

رول گونی تخت که عموما جهت نمای ساختمان کاربرد دارد در انواع مختلف تولید و در بازار عرضه می شود.  صادرات گونی نمای ساختمان نیز بسیار رونق دارد.انواع نمای ساختمان در عرض دو متری و سه متری و چهار متری تولید و در بازار عرضه می شود.  برخی از انواع گونی نمای ساختمان جزئیات تخت بافته می شود عبارتند از:

  1. گونی نما ساده
  2. گونی نما ضد آب
  3. گونی نما ضد آفتاب
  4. گونی نما ضد آب و ضد آفتاب

فروش گونی رولی

چاپ تصویر بر روی گونی شیشه‌ای و صادرات به عراق و پاکستان

بسیاری از محصولات غذایی و کشاورزی و یا شیمیایی با توجه به نوع محصول و یا سفارش مشتری باید در گونی های بسته بندی شود که امکان دیده شدن محصول وجود داشته باشد . برخی از محصولات درون کیسه های نایلونی بسته بندی می شد. اما امروزه با توجه به عرضه گونی های شیشه‌ای و کیفیت و استحکام بیشتر آن جهت صادرات بسیاری از محصولات خوراکی و غذایی به جای کیسه های نایلونی از کیسه گونی شفاف شیشه ای استفاده می شود.

فروش گونی شیشه ای

 چاپ لوگو و مشخصات و تصاویر بر روی کیسه گونی شیشه ای به راحتی امکان پذیر می باشد و در این مجموعه انواع گونی شفاف پس از تولید و لمینت امکان چاپ بر روی آن وجود دارد. چاپ تصاویر به صورت bopp بر روی کیسه گونی انجام می شود. جهت سفارش چاپ انواع تصویر و یا تک رنگ و دو رنگ مشخصات محصولات خود بر روی گونی شیشه‌ای می توانید با مشاورین فروش این مجموعه تماس گرفته و ثبت سفارش نمایید.

چاپ گونی شیشه ای

چاپ انواع تصویر و یا لوگو و مشخصات بر روی گونی های شیشه ای ساده و لمینت و صادرات به عراق و پاکستان و صربستان و در این مجموعه در سالیان اخیر به راحتی انجام می‌شود. البته در صوراتی که چاپ گونی خراب شود بعنوان گونی دست دوم و ضایعاتی بفروش می رسد. قیمت گونی ضایعاتی چاپی ارزان تر از گونی سالم می باشد.

فروش گونی شیشه ای

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس دیواندری
راه های ارتباطی:
شماره تماس و واتساپ: 09036501463
شماره تلفن ثابت:02136809378
شماره فکس:02136809122
کانال تلگرام: avidbags@
اینستاگرام: avidbags@
آدرس سایت: www.avidbag.com
پست الکترونیکی: avidbag@gmail.com
ادرس کارخانه : تهران . شهرک صنعتی قرچک

حتما ببینید

گونی پلاستیکی

کاهش عجیب قیمت فروش گونی پلاستیکی خالی در مشهد در سال 1401

استفاده از گونی پلاستیکی در صنایع مختلف کاربرد دارد. جهت استعلام قیمت گونی پلاستیکی خالی …

Message Us on WhatsApp